Smiley face

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

«Δεν με πειράζει η δουλειά, αλλά η απραξία…»

15/04/2014

Mελίνα (Σημέλα) Καραπαναγιωτίδου, η υποψήφια Περιφερειακή Συμβούλος Θεσσαλονίκης με τον Α. Τζιτζικώστα μιλάει στην Μαρία Βλάχου:


«Δεν με πειράζει η δουλειά, αλλά η απραξία…»


Απαντήσεις σε δύσκολα ερωτήματα δίνει η γνωστή δημοσιογράφος Μελίνα Καραπαναγιωτίδου (ή μάλλον Σημέλα (Μελίνα) Καραπαναγιωτίδου όπως θα τη βρείτε στο ψηφοδέλτιο της Αλληλεγγύης και του Απόστολου Τζιτζικώστα) 

Μιλάει για τη ΝΔ, την πολιτική απαξίωση, τη (διχαστική) πολιτική του κυβερνώντος κόμματος και του συγκυβερνώντος στη Θεσσαλονίκη, τις εκλογές, τον Βενιζέλο καθώς και για την απόφαση της να είναι ...μόνιμα υποψήφια!


-Γιατί είστε υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Θεσσαλονίκης και μάλιστα με τον "αντάρτη" της ΝΔ και όχι με τον "επίσημo" του κόμματος, αφού - μην ξεχνάμε - υπήρξατε υποψήφια βουλευτής στην Α´ Θεσσαλονίκης του Αντώνη Σαμαρά...
-Γιατί τα κόμματα θα πρέπει να μείνουν μακριά -κάποτε- από την αυτοδιοίκηση. Τόσα σχέδια (Καποδίστριας, Καλλικράτης...) συντάχτηκαν και ψηφίστηκαν γι αυτό τον λόγο,  εκτός κι αν η κεντρική εξουσία, - δηλαδή τα κόμματα και οι βουλευτές - μας κορόιδευαν χρόνια τώρα...

ν ο Τζιτζικώστας ήταν ο "επίσημος" υποψήφιος της ΝΔ για την Περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας, θα λέγατε τα ίδια;


-Δεν συνηθίζω να αλλάζω απόψεις ή θέσεις. Όμως και τότε -αν μου έκανε πρόταση - θα τον ρωτούσα τα ίδια. "Μπορώ να έχω τις απόψεις μου για τον τόπο μου, χωρίς κομματικές γραμμές και ντιρεκτίβες;" Aν μου έδινε και τότε το πράσινο φως - όπως έκανε και τώρα - θα τον ακολουθούσα και λόγω της πεποίθησης που μου έχει δημιουργηθεί, για την ορμή και την ορθολογικότητα του έργου του.

-Υπάρχει πολεμική ανάμεσα στους δυο "γαλάζιους" υποψηφίους, εσείς θεωρείτε ότι αυτό το κλίμα ...ευνοεί ή διχάζει την τοπική κοινωνία;

-Ο διχασμός είναι ελληνική πατέντα; Αν ναι, τότε το ξέρουμε το παιχνίδι που ορισμένοι παίζουν "μοιράζοντας"  ψηφοφόρους, οπαδούς και πολίτες. Εμένα δεν μου αρέσουν οι διχαστικές και παραπλανητικές μέθοδοι πολιτικής και παραπολιτικής. Τα παιχνίδια παίζονται στα γήπεδα με οδηγίες προπονητών (άντε και προέδρων) αλλά κυρίως με τον ιδρώτα των παικτών και τα εισιτήρια των θεατών οι οποίοι πιστεύουν - παρά τις συνεχείς αποκαλύψεις στημένων - ότι θα δουν ένα καθαρό αγώνα. 

-Τι πιστεύετε ότι έγινε και στο παρά πέντε αποφασίστηκε από τον Αντώνη Σαμαρά να στηριχθεί άλλος υποψήφιος και όχι ο Απόστολος Τζιτζικώστας;

-Ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας πλήρωσε την εφαρμογή του νόμου στις παρελάσεις- όπως έκαναν και άλλοι περιφερειάρχες τότε - αλλά, κυρίως, το παράδειγμα που επικαλέστηκε για το "ΠΑΣΟΚ - εγκληματική οργάνωση". Ο πρόεδρος Ευ. Βενιζέλος δεν το(ν) άφησε "ατιμώρητο" κι εφόσον αυτός συγκυβερνά (ή κατ΄άλλους κυβερνά) έπρεπε να επιδείξει την ανάλογη ισχύ και μάλιστα σε ένα κόμμα που διαλύονταν. (Το ΠΑΣΟΚ και επισήμως διαλύθηκε αφού δεν "μετριέται" στις δημοσκοπήσεις ενώ αντικαταστάθηκε  -ή το αντικατέστησε ευφυώς ο κ. Βενιζέλος- από την ΕΛΙΑ). 

-Μετά την αποτυχημένη κάθοδο σας στις βουλευτικές εκλογές, γιατί... δοκιμάζετε πάλι και εκτίθεστε, και μάλιστα σε μια "υποδεέστερη" -κατά πολλούς- εκλογική μάχη, αυτή των περιφερειακών εκλογών;
-Δεν νιώθω οτι απέτυχα στις εθνικές εκλογές! Το αντίθετο. Συμμετείχα σε μια εποχή απαξίωσης, τότε που δεν είχαν πολλοί τα κότσια να το κάνουν, λόγω της γενικής και όχι άδικης κατακραυγής. Πίστευα και πιστεύω οτι δεν ήταν και δεν είναι δυνατόν, να κάθομαι με σταυρωμένα χέρια, ύστερα απ’ όσα έχουν συμβεί σε βάρος του τόπου μου. Η συμμετοχή μου, στις εθνικές εκλογές έγινε όχι για τη νίκη, αλλά για τη συμμετοχή. Ξόδεψα μόνο προσωπικές δυνάμεις. Αντέδρασα στο χορό -και πάλι - των εκατομμυρίων από συνυποψηφίους μου (σε ψηφοδέλτια, sms, EΛΤΑ κτλ) και μίλησα για την ανάγκη να θέσουμε νέους όρους στο προεκλογικό και εκλογικό γίγνεσθαι. Άλλωστε οι ... εντυπώσεις μας έφεραν εδώ, τώρα η ουσία των λόγων και των πράξεων ας δοκιμαστουν. Οι θέσεις και τα βιογραφικά θα πρέπει να μετρούν στην εκπροσώπηση της κοινωνίας, όμως και η κοινωνία οφείλει να τα ψάξει περισσότερο, χωρίς δικαιολογίες και άλλοθι του παρελθόντος. Την ευθύνη την έχουμε πλέον όλοι. Και οι υποψήφιοι και οι ψηφοφόροι. Όσο για το υποδεέστερο της κάλπης, διαφωνώ κάθετα. Οι εκλογές για τους εκπροσώπους του τόπου που γεννήθηκα, μεγάλωσα και δούλεψα (και μεγαλώνω και σπουδάζω τα παιδιά μου) είναι κορυφαία μάχη.

-Δηλαδή αν αποτύχετε και τώρα, θα συνεχίσετε;
-Φυσικά... Θα είμαι πάντα υποψήφια, τόσο για τους 3.100 που με ψήφισαν το 2012, (με εκατοντάδες ακόμη ΑΚΥΡΑ - μάλλον έπρεπε να βάλω δικούς μου εκλογικούς αντιπροσώπους) όσο για την ανάγκη να μιλάω εγώ για μένα μετά από την απογοήτευση που πέρασα τον καιρό της κρίσης και της απαξίωσης, όπως όλοι μας.  Προσπαθώ λοιπόν να είμαι ένα ...άλλο είδος υποψήφιας που δεν βλέπει τη νίκη ως αυτοσκοπό ζωής, αλλά στοχεύει στην ενεργοποίηση όλων, στη συμμετοχή όλων στη διαχείριση του μέλλοντος μας. Θα συνεχίσω όσο με έχει καλά ο θεός...

-Το πρόγραμμα της ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ ποιο είναι; Δεν το έχουμε δει ακόμη...
-Όλοι μπορούν να το δουν, διαβάζοντας το έργο του νυν περιφερειάρχη Α. Τζιτζικώστα. Δηλαδή, τόσα πέτυχε το τελευταίο διάστημα, αν συνεχίσει να είναι περιφερειάρχης,  τι θα κάνει; Άλλα; Λιγότερα; Όλοι έχουν ένα βιογραφικό κι όλα - τα έργα τους- έχουν συνέχεια...

-Πολλοί πιστεύουν ότι αν εκλεγείτε θα τους «τρέξετε» πολύ στην Περιφέρεια, όπως τους έχετε «τρέξει» στις δουλειές όπου είχατε επιτελικό ρόλο...
-Τι σημαίνει "τρέξιμο" ; Aν σημαίνει να αρχίζεις και να τελειώνεις κάτι που ανέλαβες, ναι, τότε θα τους τρέξω... Κι αυτό δεν είναι προειδοποίηση, είναι δέσμευση... Έχω εργασθεί για ενάμιση χρόνο στη Νομαρχία - απ όπου παραιτήθηκα - και γνωρίζω ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι του ευρύτερου δημόσιου τομέα είναι και έντιμοι και εργατικοί. Αν δεν υπάρχουν παρεμβάσεις και συστάσεις πολιτικού περιεχομένου, αλλά εποπτεία και έλεγχος, τότε μπορούν να δουλέψουν ή να τρέξουν με άλλες ταχύτητες και κυρίως με κανόνες...

-Τι άλλη σχέση έχετε με τη δημόσια διοίκηση;
-Ξεκίνησα  τη δημοσιογραφική μου πορεία από το fm100 απ όπου παραιτήθηκα για τον antenna και την ΕΤ3 απ’ όπου επίσης παραιτήθηκα μετά το κόψιμο της εκπομπής μου από τον τότε πρόεδρο και τέως βουλευτή της ΝΔ. Έμαθα πολλά και ενδιαφέροντα πχ πως χρησιμοποιείται το δημόσιο χρήμα για να επιβληθείς, να χειραγωγήσεις ή να τιμωρήσεις. 

-Είναι αλήθεια ότι προσπαθήσατε να κάνετε κι άλλες δουλειές;
-Φυσικά, τον καιρό της κρίσης (και των ΜΜΕ) δεν θα καθόμουν να κλαίω τη μοίρα μου. Έχω πάρει πολλές φορές τη ζωή στα χέρια μου κι ευτυχώς με τη δύναμη του θεού, έχω βρει λύσεις σε επαγγελματικά και οικογενειακά θέματα.

 
-Ποια θέση (αν εκλεγείτε) σας ενδιαφέρει;
-Οι θέσεις που είναι παραγωγικές και δημιουργικές. Δεν με πειράζει η δουλειά, μπρος ή πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό που με πειράζει είναι η απραξία και η απαξίωση. Αυτά τα δυο, τα πολεμάω, γιατί ξέρω ότι αν τα αφήσω, θα «γυρίσουν» και θα τα λουστώ κι εγώ και τα παιδιά μας...




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος