Smiley face

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Στο κρατητήριο λόγω... Lexotanil!




Του Σταύρου Μπουφίδη
Ψυχιάτρου*

"Σήμερα ξανανιωσα τι σημαίνει κακή χρήση εξουσίας.

Συνέλαβαν ασθενή μου γιατί είχε 2 1/2 δισκία Lexotanil , με τηλεφώνησε και επικοινώνησα με τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος.




Εξήγησα ότι είναι ασθενής μου και ότι νόμιμα έχει τα αγχολυτικά και επίσης ότι υπάρχει συνταγή. Τον ταλαιπώρησε χωρίς λόγο ,όπως και εμένα, μέχρι να πεισθεί ότι δεν χρειάζεται να τον κρατήσει και ότι δεν είναι ωφέλιμο για την υγεία του.

Τελικά αφέθηκε ελεύθερος με τον όρο να προσκομίσει μία γνωμάτευση μου τ' απόγευμα.Και άντε ήμουν στην Χαλκιδική κι επέστρεψα, αν ήμουν κάπου πιο μακριά θα πήγαινε αυτόφωρο χωρίς λόγο.

Ενημερώνω λοιπόν όσους φέρουν αγχολυτικά τύπου lexotanil ,xanax κ.λ.π απαραίτητα ν' έχουν αντίγραφο της κοκκινογραμμής συνταγής μαζί τους όταν κυκλοφορούν εκτός οικίας και έχουν κανένα δισκίο μαζί τους ,αλλιώς μπορεί να έχουν περιπέτειες."




* "Μαρτυρία" του γιατρού και φίλου στο facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος