Smiley face

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

''Δεν τον ξέρω τον κ Λιάτσο, ζητάω συγγνώμη!"

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ: 

Συνέντευξη στη Σεμίνα Διγενή
-Την τελευταία φορά που βρεθήκαμε, ''έπαιξες'' στο σπίτι μου. Ένας μονόλεπτος αυτοσχεδιασμός, με την καθοδήγηση, μάλιστα της Ρούλας Πατεράκη, θυμάσαι; 
Τώρα θα ''παίξω'' εγώ, στο δικό σου σπίτι, το θέατρο.. Θα λέω δύο λέξεις και θα λες αυθόρμητα, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό. Πάμε;


- Μ αρέσει..πάμε.



***************************

-Άννα Λιγνάδη. Σμύρνη, αρχοντιά, η γιαγιά μου. Πάντα παρούσα στη μνήμη μου, για ό,τι πιο όμορφο και παραμυθένιο των παιδικών χρόνων.
-Χατζηπαναγιώτης, Στάνκογλου. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ" στο Γκλόρια! Ψιχάλα ή καταιγίδα,πάμε ΠΑΝΤΑ χωρίς ομπρέλλα!
Κύπρος, κατάθλιψη. Θα βρεθώ σύντομα στην Κύπρο όπου θα σκηνοθετήσω (στο καινούργιο θέατρο του ΘΟΚ) το «Ξύπνημα της άνοιξης» του Βέντεκιντ και  το «‘Επος του Διγενή», παράλληλα με τις πρόβες για την σκηνοθεσία της παράστασης «Τέλος του παιχνιδιού» του Μπέκετ στην οποία θα παίξω και τον ρόλο του Κλόβ. Δεν μπορώ να αποφύγω την εθνική κατάθλιψη που οφείλεται στο γεγονός ότι δεν διακρίνεται φώς πουθενά στον ορίζοντα.
-Χοφμαν, Κρουζ: Δεξιοτεχνία ο πρώτος, σαηεντολογία ο άλλος. 
-Πρόβλημα, θεραπεία. Ενώ συμφωνούμε όλοι στο πρόβλημα, αντί  να το διορθώσουμε , περιφέρουμε την διάγνωση και δεν προχωράμε στην θεραπεία. Πρώτα πρέπει να ξεκουνηθείς, να ξεβολευτείς, ν’αλλάξεις τον εαυτό σου και μετά μιλάμε για το πώς θα αλλάξει ο κόσμος. Ολα τα παραπάνω στην γλώσσα των μαθηματικών, διατυπώνονται με μια φράση «όσο μεγαλώνει ο παρονομαστής τόσο μικραίνει η αξία του κλάσματος»
-''Κεντρικόν,  πλ. Κολοκοτρώνη.: Λαμπέτη. οσμές απο θέατρο κλειστό.Παλιά διέγερση.και...μόνιμη
-Ποδόσφαιρο  ΑΕΚ.  Αγάπη, διέξοδος. Χαρές και λύπες. 
-Τέχνη, αυθαιρεσία. Παρομοιάζω πολλάκις την τέχνη με την ακύρωση των σταθερών που λειτουργούσαν ώς μπούσουλας στην ζωή, αφού και σε αυτό τον χώρο όλοι μπορούν να κάνουν τα πάντα όπως θέλουν. Κάτι που δεν με εκφράζει, γιατί  ενώ ο καθένας έχει δικαίωμα  να εκφράζεται,  αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή το κάνει, κάνει και τέχνη.
-Αυτισμός, Ταξίδι: Και τα δύο, ίσον εγώ.
- Πάθος, Σεξ. Κόλλημα.δε μετανιώνω ποτέ. (που μετανιώνω πάντα!)
- Κούρκουλα, Μαρκουλάκης. Μάνα, φίλη η πρώτη! Όλη μου η ζωή, μετράει απο τότε που τη γνώρισα. Χαρές, λύπες, γέλια . Ο 2ος ο φιλαράκος μου "μια σε βρίσκω μια σε χάνω"
.- Βαθιά κρίση : Ευκαιρία. η τελευταία μας ως έθνους, ως κράτους,  ως ατόμων.
-Ηθοποιοί, Γιατροί. ΠολυΈλαιος σαλονιού της γιαγιάς μου. Μυρωδιά τσιγαρου και αρωματα. Κοσμος,κουβεντες μεχρι πρωιας! δε θελω να παω για υπνο, μην το χασω!
-Μινωτής, Συνοδινού. Οι μύθοι μου. στο διηνεκές!
-Χρυσή Αυγή:"Τρόμος και αθλιότης". "Ο Α(Υ)ΓΩΝ ΜΟΥ"!
-''Οδύσσεια'', Γουίλσον. Δεν άκουσα. Προτιμώ του Ομήρου, ασυζητητί.
-Λούκος, Λιάτσος. Ωφέλεια...χρήσιμη ο πρώτος. Τον άλλον τον κύριο, δεν τον ξέρω-συγγνώμη



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος