Smiley face

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Λοιπόν, και φυλλάδιο θα βγάλω και κάρτα θα γεμίσω το ντουνιά και ψηφοδέλτια σταυρωμένα θα μοιράσω... Εξηγούμαι: Είπα κι εγώ να ακολουθήσω την πεπατημένη (μου) δηλαδή, διαδίκτυο, social media, προτάσεις, συναντήσεις κι ανάλογα ρεπορτάζ και τέλος emails. 

Στέλνω λοιπόν το παρακάτω κείμενο * και λαμβάνω πίσω ...τα χίλια μύρια των παραληπτών. Που βρήκατε τα στοιχεία μου, αυτό είναι παράνομο (ενώ η αφισοκόλληση και η ρίψη φυλλαδίων στις εξώπορτες και στους δρόμους δεν είναι;;;) κι άλλα τέτοια.

Συνεπώς, ύστερα από τη φιλότιμη μεν προσπάθεια μου - αλλά αποτυχημένη όπως όλα δείχνουν - να συμβάλλω για μία ακόμη φορά στην αλλαγή νοοτροπιών, θα μιμηθώ τους ...αμίμητους

Θα βρίσκομαι παντού, κάτω από τις πόρτες, στα γραμματοκιβώτια, στους δρόμους, στα παρμπρίζ, στα φανάρια, στις βιτρίνες των καταστημάτων κι οπου αλλού δεν με περιμένετε! Αμ πως...

*{ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Ονομάζομαι Μελίνα (Σημέλα) Καραπαναγιωτίδου, είμαι δημοσιογράφος 30 χρόνια και θέλω να σας ενημερώσω ότι κατεβαίνω υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Θεσσαλονίκης με τον Απόστολο Τζιτζικώστα και την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.

Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε περισσότερα, για την υποψηφιότητα και την ενασχόληση μου με τα κοινά, μπείτε στο προσωπικό μου blog, ώστε να μην σας ενοχλώ με υλικό έστω και ηλεκτρονικό, που ενδεχομένως να μην σας ενδιαφέρει...

melinakarapanagiotidou.blogspot.com
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας... }

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος