Smiley face

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Παραιτείται από τέτοιου είδους προεκλογικά τερτίπια, όχι από την υποψηφιότητα...

Από το facebook 
Του Χαράλαμπου Αποστολίδη

Αγαπητοι μου φιλοι. Περασε μια βδομαδα προεκλογικης εκστρατειας!!! κι ομολογω οτι σταματω καθε εκστρατεια!!!δεν αντεχω. 

Αυτο δεν ειναι προεκλογικη εκστρατεια και ενημερωση η διεκδικηση της ψηφου του λαου. Ειναι κυνηγι παραγοντισμου, ψευτικου χαμογελου, κυνηγι διαγκωνισμου, κυνηγι αποκλεισμων. Παραγοντες και παραγοντισκοι,αγανακτησμενοι και μη,μετατρεπονται σε μεταπρατες της φηφου των και των οσων πραγματικα η ανυπαρκτων ψηφων ελεγχουν η υποσχονται. 

Ο κοσμος εγκλωβισμενος και διαπλασμενος σαυτην την λογικη. Δεν εβαλε μυαλο απ οσα περναει. Αυθτο το κυνηγι του σταυρου μοιαζει με πολεμο πανω σε νεκροταφειο...........Δεν μ ενδιαφερει να εκλεγω ετσι. Δεν θελω να εκλεγω ετσι............Απο το διαδυκτιο τα μεσα κοινωνικης δικτυωσης ,τον τυπο η τα ΜΜΕ θα αγωνιστω. Δεν θελω συγκεντρωσεις,δεν θελω καλεσματα σε συγκεντρωσεις αλλων υποψηφιων,δεν θελω δεν αντεχω την καμαριλα και τους καθε ειδους παραγοντες .παραγοντισκους,συνδικαλιστες , διευθυντες ,ηγετες ,γειτοναρχες ,και και και και και.............

Εχω εκθεσει ποιος ειμαι.....με ξετρετε ποιος ειμαι....αν στο διαβα της ζωης σας συναντηθηκαμε καπου και εχετε θετικη αναμνηση εχει καλως. Δεν μπορω αλλο αυτο το σουργελο των εκλογων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!οσοι φιλοι μου προσελθετε. Κριμα!!!!!!!!ειμαιαξιος της μοιρας μου και ο καθενας της δικιας του .Σας καλυνηχτω .Ραντεβου στις καλπες.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος