Ενημέρωση εφ΄όλης της ύλης είχα από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ Στέλιο Αγγελούδη για τα θέματα της αρμοδιότητας του.
Ο κ Αγγελούδης, μου μίλησε για τους υψηλούς αριθμούς κερδοφορίας, που κατά την άποψη μου θα ήταν ακόμη υψηλότεροι αν το πασοκ* είχε προχωρήσει στην παραχώρηση μετοχών σε ιδιώτη πριν απο λίγα χρόνια!
(Οι γνωρίζοντες μιλούν για ανάπτυξη παρόμοια μ αυτή της cosco - αν είχε γίνει τότε η μερική ιδιωτικοποίηση- στο λιμάνι του Πειραιά, αφού ο ιδιώτης θα έφερνε και την "πελατεία" του ! Αντ΄ αυτού "χάθηκαν" φορτία, πλοία χάραξαν ρότα σε γειτονικά ξένα λιμάνια, χάσαμε χρόνο, δυνάμεις, αξιοποιστία κτλ κτλ)
Όπως είναι ήδη γνωστό, οι φορείς της Θεσσαλονίκης, συμφωνούν στο θέμα της παραχώρησης μετοχων σε ιδιώτη επενδυτή (και όχι της πώλησης) για την ανάπτυξη του λιμανιού, της πόλης και της κεντρικής Μακεδονίας, όμως το ΤΑΙΠΕΔ δεν συναινεί!
Βεβαίως ρώτησα τον κ Αγγελούδη, μήπως η πώληση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας ειναι στα προαπαιτούμενα; Μήπως ειναι επιβολή της Τρόικας; Μήπως μας υποτιμούν και νομίζουν οτι δεν βλέπουμε το προφανές;
Κατ άλλα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ μου εξέθεσε την κατάσταση στο θέμα της κρουαζιέρας όπου κατα γενική ομολογία έχει κάνει - και φαίνεται - εξαιρετική δουλειά. (Όπως ήταν λογικό οι μεγάλες και σοβαρές εταιρείες ζήτησαν μέτρα ασφαλείας, καλύτερη φύλαξη του χώρου όπου αγκυροβολούν κ.α. αυτονόητα για διεθνή λιμάνια και τουριστικούς προορισμούς που τελικά έγιναν...)
Το θέμα είναι, όπως εντόπισα για μία ακόμη φορά, η Θεσσαλονίκη δεν είναι... διάσημη. Ούτε καν γνωστή. Η δουλειά που πρέπει να γίνει - εκτός των αλλαγών στα ωράρια των μουσείων - αφορά στον πελάτη που θα αποφασίσει να περάσει από τη Θεσσαλονίκη και στον πελάτη που θα φύγει ευχαριστημένος από τη Θεσσαλονίκη.
Ο κ Αγγελούδης, μιλώντας πρόσφατα σε τουριστικούς πράκτορες έθεσε τα ζητήματα, δίνοντας έμφαση στο τελευταίο.
Πρότεινε - και συμφωνώ μαζί του - τη δημιουργία μιας υπηρεσίας, πχ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, η οποία θα κάνει όλη αυτή τη δουλειά, τη λάντζα όπως λέω χαρακτηριστικά. Εργαζόμενοι, με εξειδίκευση, να τρέχουν όλη τη γραμμή "παραγωγής", χωρίς πολιτικά ή κομματικά "αλληλοκαπελώματα"
Ο συντονισμός αυτών των υπηρεσιακών δυνάμεων δεν έχει άμεσα κέρδη, για υποψήφιους, παράγοντες, δημάρχους, συνδικαλιστές κ.ά. όμως έχει σοβαρά και μόνιμα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ για την κοινωνία και την αγορά εργασίας.
Κατά την άποψη μου, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. Όλα τα άλλα, όπως πχ ταξίδια αναψυχής και πολιτική τουρισμού με περίπτερα και εκθέσεις, είναι πολυτέλειες σε μια εποχή που θα μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά μέσα στο "σπιτι" μας, χωρίς έξοδα, φρου φρου και αρώματα...
ΥΓ Για το θέμα των νερών που δεν υπάρχουν, μέσα στον επιβατικό σταθμό, ήδη τρέχει διαγωνισμός (για το κυλικείο).
Μέχρι να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες, ο ΟΛΘ θα προμηθευτεί με άλλο προχειρο διαγωνισμό μηχανήματα - αυτόματων πωλητών εμφιαλωμένων ώστε οι τουρίστες των 25 κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι μας, να ψάχνουν και να βρίσκουν - καλοκαιριάτικα - νερό για να ξεδιψάσουν!
*(ποιος δεν θυμάται βουλευτές της Α΄Θεσσαλονίκης του συγκυβερνώντος κόμματος να "χτυπιούνται" στη σιδερένια πόρτα του λιμανιού αντιδρώντας σε συζήτηση περι μερικής ιδιωτικοποίσης;)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου