Smiley face

Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014

Θαλασσινός λαός χωρίς... βάρκες


Η ανεργία σπάει ρεκόρ! Κυρίως γιατί οι πολιτικές που εφαρμόζονται είναι άτολμες, λανθασμένες και... ζημιογόνες! Δεν θα επικαλεστώ τα παραδείγματα με τα τέλη κυκλοφορίας, το πετρέλαιο θέρμανσης και τον πρόσφατο ΕΝΦΙΑ, με τα οποία οι… φωστήρες των υπουργείων κατάφεραν να... βασανίσουν τους φορολογουμένους και ταυτόχρονα να μειώσουν τα έσοδα του κράτους. Θα επιμείνω όμως, για δεύτερο καλοκαίρι, στην απόφαση επιβολής φόρου πολυτελείας στα σκάφη αναψυχής, επειδή αποδεικνύεται οτι είμαστε φορτωμένοι συμπλέγματα, και ταξικό μίσος. Μα με τόσους μεγιστάνες που κόβουν βόλτες στο Αιγαίο και αράζουν στη Μύκονο, ακόμη δεν κατάλαβαν ότι:

*αυτή η χώρα έχει - σε μήκος ακτογραμμών - περισσότερα μίλια από την Αφρική.
*τις προηγούμενες δεκαετίες είχαμε ναυπηγική βιομηχανία που παρήγαγε μερικά από τα καλύτερα σκάφη στον κόσμο. 
*είμαστε λαός... 3000 χρόνια ναυτικός (!) με παγκόσμια ηγεμονική παρουσία. 
*σε ένα ναυτικό λαό, είναι ανοησία να επιβάλεις φόρο πολυτελείας στα σκάφη! 
*τα διάσπαρτα νησιά μας είναι πηγή πλούτου. 
*κάθε Ελληνική οικογένεια έπρεπε να έχει το σκάφος της. Με φορολογικές απαλλαγές, για να δουλέψουν τα ντόπια ναυπηγεία και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. 
*έπρεπε να είχαμε δεκαπλάσιες σε αριθμό μαρίνες και δεκάδες χιλιάδες περισσότερους καπετάνιους σκίπερ και ναύτες σε σκάφη που θα προσέφεραν κρουαζιέρες σε έναν παγκοσμίου φήμης προορισμό. 
*είμαστε η μοναδική χώρα στη Μεσόγειο που δεν έχει λιμάνι για πλούσιους όπως το Μόντε Κάρλο, η Ριβιέρα κτλ. 
*η Σαντορίνη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΡΙΝΑ! 
*αυτός που... "έχασε" το CD της Λαγκάρτ, όταν ήταν υπουργός οικονομικών επέβαλε φόρο πολυτελείας στα σκάφη και κατέστρεψε το γιώτιγκ, με αποτέλεσμα να βρεθούν 6000 ναυτικοί στη... στεριά να αλλάξουν λιμάνια... 20000 σκάφη και να μηδενιστούν τα έσοδα του κράτους...

Πως να εξηγήσεις σε γραφειοκράτες ότι εάν αφήσουν να αναπνεύσει η ιδιωτική κρουαζιέρα μπορεί το ΑΕΠ της χώρας να ανέβει μέχρι και... 7%; Που να βρεις «γνώση»  απαλλαγμένη από αγκυλώσεις για να πείσεις, ότι ο εγχώριος ναυτικός τουρισμός και η κρουαζιέρα δεν είναι πεδίο για να πάρουν την ταξική τους εκδίκηση, αλλά μπορεί να δώσει αναπτυξιακή προοπτική; Ποιος θα βοηθήσει την καινοτομία, όταν δεν υπάρχει καν επιτελείο με μάνατζερ στο υπουργείο οικονομικών να κατεβάζει ιδέες και επιθετικά επιχειρηματικά πλάνα; 

Ως πότε  - με νοοτροπία λογιστών - θα... προσθέτουν μόνο φόρους και θα... πνίγουν την οικονομία και μαζί με αυτήν και εμας;  @karapanagiotidu

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος