Smiley face

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Με ρωτήσατε σας απαντώ...


-Πόσα θα ξοδεύσεις για την προεκλογική σου καμπάνια;
-Ουτε ευρώ...

-Πως κι έτσι;
-Είμαστε τώρα για τέτοια; Οι ψηφοφόροι τσαλακωμένοι από τις πολιτικές των κομμάτων και οι υποψήφιοι των κομμάτων με ιλουστρασιόν φυλλάδια, έντυπα κι άλλα της χλιδάτης προβολής και μαλιστα την ώρα που υπάρχουν social media;

-Ποιο αξίωμα θα πάρεις αν δεν βγεις βουλευτίνα; Συνήθως έτσι δεν γίνεται;
-Συνήθως έτσι γίνονταν. Εγώ όμως έχω παραιτηθεί τρεις φορές από το δημόσιο, γιατί δεν μου άρεσαν πρόσωπα και πράγματα. Γιατί τώρα στα γεράματα να αλλάξω χαρακτήρα και να… βολευθώ;

-Τι σ έπιασε και κοτζάμ δημοσιογράφος κατεβαίνεις στην πολιτική και «στα χαλάσματα» όπως σ αρέσει να λες;
-Δεν βλέπω "εργάτες" αλλά μόνο αξιωματούχους και επισήμους που «φοβούνται» ο ένας τον άλλον ότι θα «αλληλοκαπελωθουν» σε οποιαδήποτε κοινή προσπάθεια. Η πόλη μας θέλει ομάδες εργασίας όχι εκπροσώπους αποκομμένους από την πραγματικότητα και βολεμένους σε γραφειάρες. Θέλει ανθρώπους για τη λάντζα της ζωής…

-Τον ψηφοφόρο δεν τον φοβάσαι; Οργισμένος, απογοητευμένος γιατί να σε πιστέψει τώρα που γίνεσαι ένα μ αυτούς;
-Και λίγα λες… Ο ψηφοφόρος δεν πρέπει να πιστεύει κανέναν και τίποτε. Θα πρέπει να ψάξει καλά πριν πλησιάσει την κάλπη. Ποιοι είναι οι υποψήφιοι και τι έκαναν ή δεν έκαναν! Η αδιαφορία επίσης πρέπει να «τιμωρείται».

-Πως λες να ψηφίσει; Τι θα πρότεινες;
 
-Να αφήσει κατά μέρος τα σταυρωμένα ψηφοδέλτια, τα τηλεφωνήματα από το Δήμαρχο ή το Δημοτικό Σύμβουλο της περιοχής του, τη μάνα και τον πατέρα του και να δει ποιος δούλεψε στη ζωή του και ποιος δεν τα παράτησε με τα πρώτα προβλήματα. 
Όσο για την οργή και την απογοήτευση, να τα αφήσει κι αυτά στην άκρη, διότι με το θυμικό δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα. Το μίσος οδηγεί σε...ακραίες καταστάσεις που δεν θα ήθελα να τις ζήσουν τα παιδιά μου.

-Για πες βρε Μελίνα, αυτό το πολιτικό σύστημα μπορεί να αλλάξει;
-Τώρα το ψάχνω και από… μέσα. Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι αν οι άνθρωποι δεν έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τα πράγματα, να ορίσουν κανόνες λειτουργίας και ελέγχου της δημόσιας ζωής, τότε είμαστε χαμένοι από χέρι.

-Με τέτοια απαξίωση, με γιαούρτια, μούντζες και βρισιές…
-Τι να κάνουμε; Να τα παρατήσουμε; Να αφήσουμε τη χώρα σε Χρυσή Αυγή και σε άλλα ευκαιριακά κόμματα που επιζητούν την ανάδειξη και μόνο την ανάδειξη τους;

-Αν εκλεγείς θα ψηφίσεις:
- Κατάργηση βουλευτικής ασυλίας
- Αλλαγή νόμου περί ευθύνης υπουργών
- Κατάργηση της κρατικής χρηματοδότησης των κομμάτων
- Κατάργηση του βουλευτικού αυτοκινήτου
- Κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης

-Φυσικά

-Πως τα καταφέρνεις με παιδιά, δουλειά και... κόμμα;
-Σιγά τα προβλήματα. Αυτοι που αξίζουν ειναι οσοι παλευουν να βρουν δουλειά, φάρμακα για τα καρκινοπαθή παιδιά τους, κουράγιο για τα γεράματα…

2 σχόλια:

kokisat-Κωνσταντινος είπε...

καλησπερα σας,ορμομενος απο μηνυμα sms που στειλατε στο κινητο μου,πηρα την αποφαση να διατυπωσω τα παρακατω.

κατ αρχας.προσπαθησα να επικοινωνησω μαζι σας τηλεφωνικως,ομως για δικους σας λογους,το κινητο σας τηλεφωνο το ειχατε κλειστο.για να μην αναρρωτηθειτε πως βρηκα τον αριθμο του κινητου σας,σας θυμιζω οτι φαινεται,στην φωτογραφια της καρτας,που αναρτησατε.

το τηλεφωνικο μου νουμερο ειναι το 694@@@@166,το οποιο θα δειτε στις κλησεις σας.

για τον λογο οτι δεν κρυβομαι και δεν φοβαμαι κανεναν, σας παραθετω το ονοματεπωνυμο μου,ονομαζομαι Ιωαννιδης Κωνσταντινος,την φωτογραφια μου δε,την βλεπετε.

ελαβα μηνυματα απο υποψηφιους βουλευτες,πολλων κομματων.νοιωθω ενοχλημενος και εξοργισμενος,ουτε λιγο ουτε πολυ,αλλους τους εβρισα και σε αλλους μιλησα με αυστηροτατο τονο,δειχνοντας την δυσαρεσκεια μου.

Λετε οτι γνωριζετε απο δουλεια,ειστε ανθρωπος του μοχθου,το αντιλαμβανομαι διοτι γνωριζω το ποσο δυσκολο αντικειμενο ειναι η δημοσιογραφια.

με βαση τα παραπανω,πως ειναι δυνατον να υποστηριζετε ενα κομμα το οποιο,συνεποικουρησε στο δευτερο μνημονιο και ουσιαστικα συνεβαλε στην ταφοπλακα της Ελλαδας?

τι σας υποσχεθηκαν?πεσατε μηπως στην παγιδα,οτι ακομα και αν δεν εκλεγειτε,το κομμα θα μερυμνησει για εσας?προτου κανετε αυτη την επιλογη,κοιταξατε τα παιδια σας
στα ματια?ευχομαι,παρεπιπτοντως,αν εχετε,να τα δειτε,οπως επιθυμειτε.

αναφερετε οτι συν τοις αλλοις ειστε υπερ της αρσης της βουλευτικης ασυλιας.μα περιτρανα αποδειχτηκε οτι εαν καποιος παει εναντια στο κομμα του,διαγραφεται και το αναφερω διοτι,κανεις απο τους 300,δεν ειναι υπερ,οσων υποστηριζετε,αρα πως εσεις,θα προωθησετε κατι αναλογο αν εκλεγειτε?

αποφασισα,να φερθω σε εσας με διαφορετικο τροπο,διοτι ειστε νεα[ειμαστε σχεδον συνομιλικοι]και βαση αυτων που αναφερατε,δεν θελω να πιστεψω,οτι προσδοκια σας ειναι, ενα σιγουρο επαγγελμα,διοτι η πολιτικη στην Ελλαδα,δυστυχως,επαγγελμα ειναι και οχι λειτουργημα,να εξασφαλισετε τους δικους σας ανθρωπους και ουτε γατα ουτε ζημια!

πολλοι ισχυριζονται οτι θελουν να αλλαξουν τα δρομενα στη χωρα μας και καποιοι απ αυτους, επικαλλουνται τα ιδια με εσας,θα σας θεσω λοιπον το ιδιο ερωτημα,που εκανα και στους "καποιους"

ολοι εσεις που κοπτεστε για το καλο της Ελλαδας,γιατι δεν δημιουργειτε ενα κομμα ανεξαρτητων,παρα επιλεγετε να προσχωρησετε σ αυτα, με χρωματικες αποχρωσεις?διοτι ,πιστεψτε με,εαν εβλεπα μια αναλογη κινηση θα ειμουν απο τους πρωτους υποστηρικτες.

το μονο που μπορω να σας ευχηθω,ειναι υγεια σε εσας και τους δικους σας ανθρωπους και σας διαβεβαιωνω,οτι προτου παω να ασκησω το εκλογικο μου δικαιωμα,εμπρακτως,θα κοιταξω,οσα νεα παιδια γνωριζω στα ματια και θα τους ζητησω ενα μεγαλο συγνωμη,διοτι και εγω συνεβαλλα στο να φτασει η χωρα μας στο σημειο αυτο.

μου εχουν βαλει πολλες ταμπελες,σε σημειο που εχει γυρει ο σβερκος μου,παρακαλω μη βιαστειτε να πραξετε κατι αναλογο,αν μελετησετε,προσεκτικα το μηνυμα μου,θεωρω οτι θα αντιληφθειτε πολλα.

ευελπιστω οτι θα επικοινωνησετε μαζι μου,η θα προσπαθησω να κανω κατι αναλογο,εγω,διοτι,αλλο ο διαλογος, μεταξυ δυο ανθρωπων,ειτε τηλεφωνικα,ειτε προσωπο με προσωπο και αλλο η επικοινωνια αυτων μεσω μηνυματων.

Αλλωστε,αντιλαμβανομαι,επισης,οτι οταν κανει καποιος η καποια,προεκλογικο αγωνα,ο προσωπικος χρονος,ειναι ελαχιστος.

kokisat-Κωνσταντινος είπε...

καλησπερα σας,ορμομενος απο μηνυμα sms που στειλατε στο κινητο μου,πηρα την αποφαση να διατυπωσω τα παρακατω.

κατ αρχας.προσπαθησα να επικοινωνησω μαζι σας τηλεφωνικως,ομως για δικους σας λογους,το κινητο σας τηλεφωνο το ειχατε κλειστο.για να μην αναρρωτηθειτε πως βρηκα τον αριθμο του κινητου σας,σας θυμιζω οτι φαινεται,στην φωτογραφια της καρτας,που αναρτησατε.

το τηλεφωνικο μου νουμερο ειναι το 694@@@@166,το οποιο θα δειτε στις κλησεις σας.

για τον λογο οτι δεν κρυβομαι και δεν φοβαμαι κανεναν, σας παραθετω το ονοματεπωνυμο μου,ονομαζομαι Ιωαννιδης Κωνσταντινος,την φωτογραφια μου δε,την βλεπετε.

ελαβα μηνυματα απο υποψηφιους βουλευτες,πολλων κομματων.νοιωθω ενοχλημενος και εξοργισμενος,ουτε λιγο ουτε πολυ,αλλους τους εβρισα και σε αλλους μιλησα με αυστηροτατο τονο,δειχνοντας την δυσαρεσκεια μου.

Λετε οτι γνωριζετε απο δουλεια,ειστε ανθρωπος του μοχθου,το αντιλαμβανομαι διοτι γνωριζω το ποσο δυσκολο αντικειμενο ειναι η δημοσιογραφια.

με βαση τα παραπανω,πως ειναι δυνατον να υποστηριζετε ενα κομμα το οποιο,συνεποικουρησε στο δευτερο μνημονιο και ουσιαστικα συνεβαλε στην ταφοπλακα της Ελλαδας?

τι σας υποσχεθηκαν?πεσατε μηπως στην παγιδα,οτι ακομα και αν δεν εκλεγειτε,το κομμα θα μερυμνησει για εσας?προτου κανετε αυτη την επιλογη,κοιταξατε τα παιδια σας
στα ματια?ευχομαι,παρεπιπτοντως,αν εχετε,να τα δειτε,οπως επιθυμειτε.

αναφερετε οτι συν τοις αλλοις ειστε υπερ της αρσης της βουλευτικης ασυλιας.μα περιτρανα αποδειχτηκε οτι εαν καποιος παει εναντια στο κομμα του,διαγραφεται και το αναφερω διοτι,κανεις απο τους 300,δεν ειναι υπερ,οσων υποστηριζετε,αρα πως εσεις,θα προωθησετε κατι αναλογο αν εκλεγειτε?

αποφασισα,να φερθω σε εσας με διαφορετικο τροπο,διοτι ειστε νεα[ειμαστε σχεδον συνομιλικοι]και βαση αυτων που αναφερατε,δεν θελω να πιστεψω,οτι προσδοκια σας ειναι, ενα σιγουρο επαγγελμα,διοτι η πολιτικη στην Ελλαδα,δυστυχως,επαγγελμα ειναι και οχι λειτουργημα,να εξασφαλισετε τους δικους σας ανθρωπους και ουτε γατα ουτε ζημια!

πολλοι ισχυριζονται οτι θελουν να αλλαξουν τα δρομενα στη χωρα μας και καποιοι απ αυτους, επικαλλουνται τα ιδια με εσας,θα σας θεσω λοιπον το ιδιο ερωτημα,που εκανα και στους "καποιους"

ολοι εσεις που κοπτεστε για το καλο της Ελλαδας,γιατι δεν δημιουργειτε ενα κομμα ανεξαρτητων,παρα επιλεγετε να προσχωρησετε σ αυτα, με χρωματικες αποχρωσεις?διοτι ,πιστεψτε με,εαν εβλεπα μια αναλογη κινηση θα ειμουν απο τους πρωτους υποστηρικτες.

το μονο που μπορω να σας ευχηθω,ειναι υγεια σε εσας και τους δικους σας ανθρωπους και σας διαβεβαιωνω,οτι προτου παω να ασκησω το εκλογικο μου δικαιωμα,εμπρακτως,θα κοιταξω,οσα νεα παιδια γνωριζω στα ματια και θα τους ζητησω ενα μεγαλο συγνωμη,διοτι και εγω συνεβαλλα στο να φτασει η χωρα μας στο σημειο αυτο.

μου εχουν βαλει πολλες ταμπελες,σε σημειο που εχει γυρει ο σβερκος μου,παρακαλω μη βιαστειτε να πραξετε κατι αναλογο,αν μελετησετε,προσεκτικα το μηνυμα μου,θεωρω οτι θα αντιληφθειτε πολλα.

ευελπιστω οτι θα επικοινωνησετε μαζι μου,η θα προσπαθησω να κανω κατι αναλογο,εγω,διοτι,αλλο ο διαλογος, μεταξυ δυο ανθρωπων,ειτε τηλεφωνικα,ειτε προσωπο με προσωπο και αλλο η επικοινωνια αυτων μεσω μηνυματων.

Αλλωστε,αντιλαμβανομαι,επισης,οτι οταν κανει καποιος η καποια,προεκλογικο αγωνα,ο προσωπικος χρονος,ειναι ελαχιστος.

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος