Smiley face

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Υποψήφια κυρίως για τη συμμετοχή...



Συνάδελφοι,

Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαι από τους υποψηφίους που κάνουν επίμονα τηλέφωνα σε συναδέλφους, απλήρωτους, κακοπληρωμένους κι ανέργους για να γνωστοποιήσουν την... κάθοδο τους.

Οι περισσότεροι βιώνουν τη δική τους «κάθοδο» και μακάρι να μπορούσα να πω ότι η δική μου, θα δώσει άμεσες λύσεις. Μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω, ότι θα αφιερώσω με συνέπεια το χρόνο μου σε αυτή την κατεύθυνση.

Μετά από 3 δεκαετίες στο επάγγελμα και χιλιάδες ένσημα (ίσως σε λίγο άχρηστα) εκτιμώ ότι εάν δε συσπειρωθούμε με όσα μας ενώνουν και προσπερνώντας όσα μας χωρίζουν, το θλιβερό παρόν θα γίνει ένα κολασμένο μέλλον.

Ζητώ τη στήριξη σας και γι αυτό συμμετέχω στο ενιαίο ψηφοδέλτιο του πρωτοβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου.

Άλλωστε, από δω και στο εξής, μόνο η συμμετοχή μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στη διάσωση θέσεων εργασίας και κυρίως της αξιοπιστίας του δημοσιογραφικού λειτουργήματος.
Ελπίζω το ενημερωτικό αυτό email της υποψηφιότητας μου, να μην σας ενοχλήσει, όμως αν συμβεί κι αυτό, σας ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.

Σας ευχαριστώ – Μ εκτίμηση
Μελίνα (Σημέλα) Καραπαναγιωτίδου

ΥΓ: Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζι μου
melkar4@yahoo.gr
melinakarapanagiotidou.blogspot.com
twitter: @karapanagiotidu

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος