Και χωρίς την Ryanair τα προβλήματα παραμένουν...
Στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης το κλίμα φαίνεται να αποφορτίστηκε μεταξύ των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, μετά τη θυελλώδη συνεδρίαση της Παρασκευής, στην οποία αποφασίστηκε η διακοπή συνεργασίας με την αεροπορική εταιρεία Ryanair.
Ωστόσο αυτό δεν έλυσε τα υπόλοιπα μεγάλα προβλήματα του Οργανισμού που θέτουν σε κίνδυνο ακόμη και την συνέχιση της λειτουργίας του. Μεγαλύτερο από όλα είναι το οικονομικό.
Καθώς τα περισσότερα μέλη του Οργανισμού δεν πληρώνουν τις συνδρομές τους εδώ και πάρα πολλούς μήνες, τα οικονομικά είναι περίπου στο μηδέν.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρόεδρο κ. Τζιτζικώστα στο ταμείο υπάρχουν μόλις 3.500 ευρώ ποσό που δεν επιτρέπουν καμιά δράση ή προωθητική ενέργεια για την προβολή της πόλης, για την οποία και ιδρύθηκε ο Οργανισμός.
Η συμμετοχή του σε κάποια ευρωπαϊκά προγράμματα με δυσκολία του εξασφαλίζουν λίγα έσοδα για την καθημερινή του λειτουργία, αλλά πέραν αυτού ουδέν
Έτσι αποφασίστηκε αυτή την εβδομάδα να γίνει νέα σύσκεψη του Διοικητικού Συμβουλίου προκειμένου να συζητήσει αποκλειστικά αυτό το θέμα καθώς αν δεν βρεθεί λύση ο Οργανισμός, που τόσο έργο έκανε στα δυο περίπου χρόνια της επαναλειτουργίας του, θα μας ...αποχαιρετίσει για δεύτερη φορά στην ιστορία του, με ολέθριες επιπτώσεις στον τουρισμό της πόλης.
Πάντως έχει ενδιαφέρον να μάθουμε για ποιο λόγο τα μέλη δεν πληρώνουν τις συνδρομές τους. Από οικονομική αδυναμία, από αντιπολιτευτική διάθεση, ή ...κάτι άλλο;
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα στον Οργανισμό είναι ότι τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου έχουν μεγάλες πολιτικές, παραταξιακές και προσωπικές διαφορές μεταξύ τους και δεν τις κρύβουν.
Η καρδιά με τις ψηφίδες που αποτελεί το σήμα της πόλης που οι ίδιοι δημιούργησαν φαίνεται ότι στην περίπτωση τους είναι κενό περιεχομένου. Αν ήμασταν στην Σουηδία ή ακόμη και στην Αλβανία αυτό δεν θα είχε μεγάλη σημασία γιατί θα προείχε το καλό της πόλης. Ωστόσο είμαστε χειρότερα και από την Αλβανία.
Όσον αφορά την Ryanair η επιστολή διακοπής της συνεργασίας βρίσκεται στα γραφεία της από την Παρασκευή.
Η αντίδραση από μεριά της αναμένεται με πολύ μεγάλη αγωνία καθώς έχει να λαμβάνει... επιχορήγηση έξι μηνών και υπόλοιπο συμβολαίου ενάμιση ακόμη χρόνου.
Κάποιοι ελπίζουν ότι δεν θα τα διεκδικήσει δικαστικώς όπως έκανε και στην περίπτωση της Κω-Ρόδου όπου και εκεί έγινε πρόωρη διακοπή της συνεργασίας. Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι δεν θα αποχωρίσει από την Θεσσαλονίκη γιατί υποστηρίζουν ότι κάποιοι προορισμοί της πάνε πολύ καλά. Μένει να το δούμε.
πηγη: omorfa Taxidia
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Μοιραστείτε το στο Facebook
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου