Smiley face

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Αυτοί που μας ξέρουν, δεν μας προτιμούν!


Εμένα αυτό που μου έμεινε από την ιστορία με τις "λίστες" , δεν είναι ότι και καλά, υπήρξε ένα σκάνδαλο - πρώτου μεγέθους - συγκάλυψης. Ούτε βέβαια ότι...εκτέθηκαν πολιτικά πρόσωπα και δημόσιοι λειτουργοί που στην καλύτερη περίπτωση είναι ανίκανοι και στη χειρότερη διεφθαρμένοι.
Εκείνο που δεν συζητήθηκε καθόλου - και μου "καρφώθηκε στη γκλάβα μου" είναι το γεγονός ότι...τελικά "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" και μάλιστα περισσεύουν και τα στέλνουμε έξω! Είτε νόμιμα είτε παράνομα!
Βρίσκονται εκτός ελληνικού τραπεζικού συστήματος και ΔΕΝ επενδύονται στη χώρα μας από συμπατριώτες μας, τη στιγμή που παρακαλάμε ξένους! Θα θελα να ξερα, αυτό δεν προβληματίζει τους κυβερνώντες και συγκυβερνώτες;
Αν όλοι αυτοί επένδυαν τα δισεκατομμύρια που "τα βγαλαν" έξω (αν και μπορεί να τα "μάζεψαν" μέσα ) στον τόπο τους, τότε δεν θα δημιουργούσαν αυτή την περιβόητη ανάπτυξη; Θα μου πείτε, έδωσαν κίνητρα για επαναπατρισμό κεφαλαίων με ασυλία αλλά αυτοί, πάλι, προτιμούν μικρά επιτόκια και τη «σιγουράντζα» του εξωτερικού! Όμως, με τα... νούμερα που ακούγονται, ότι διατηρούν Έλληνες καταθέτες, το ένα τρίτο να ισχύει και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, τότε δεν χρειαζόμαστε τους ξένους,τους κακούς και "οχτρούς" μας!
Οι δικοί μας οι ...«άσωτοι» μπορούν να μας σώσουν, όμως και γι αυτούς ισχύει ότι και για τους ξένους (ότι για κάθε επενδυτή σε όλο τον κόσμο).
Για να «ρίξουν» τα λεφτά τους σε μία χώρα, απαιτούν σταθερό φορολογικό σύστημα, μηδέν γραφειοκρατία και δομές που ούτε στο μυαλό μας τις έχουμε βάλει ακόμη!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος