Smiley face

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Μελίνα Καραπαναγιωτίδου, υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος...


Επειδή δεν μου αρέσει να μασάω τα λόγια μου και επειδή πιστεύω ότι έχω μια ειλικρινή - τουλάχιστον-παρουσία τόσο στα ΜΜΕ όσο και στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης είμαι πεπεισμένη ότι οφείλω να συνταχθώ με την προσπάθεια του νυν περιφερειάρχη, γιατί εκτιμώ την ορμή και τον ορθολογισμό του Απόστολου, στοιχεία απαραίτητα για μια αποτελεσματικότερη Περιφέρεια.

Άλλωστε πολιτική ή δημόσια διοίκηση -πέρα από επικοινωνιακά ή κομματικά τερτίπια- είναι η διαχείριση της ...πραγματικότητας στον τόπο μας, δίπλα μας, στη γειτονιά μας, που εδώ και χρόνια είναι σκληρότερη παρά ποτέ!

Θέλω να θυμίσω ότι πριν από 2 χρόνια - ύστερα από πρόταση του τότε προέδρου Δημήτρη Τσάμη - κατέβηκα με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Α΄Θεσσαλονίκης με μοναδικό στόχο τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στα κοινά σε μια εποχή γενικότερης απαξίωσης, πολιτικής και πολιτικών! 

Παρ΄ όλα αυτά με ...233 ευρώ έξοδα (χωρίς προεκλογικό γραφείο, ψηφοδέλτια, εκλογικούς αντιπρόσωπους, ΕΛΤΑ κτλ) έπεισα 3.100 συμπολίτες  μου (και εκατοντάδες άκυρα) ότι το ζητούμενο είναι να μην μείνουμε απαθείς και ...μοιραίοι στις αποφάσεις των άλλων για μας! Ακόμη κι αν ματαιοπονούμε, ας προσπαθούμε, ας ανασυνταχθούμε, ας ματώσουμε...

Αυτές τις εμπειρίες, καλές και ...κακές, από την κάθοδο μου στις βουλευτικές, θα τις χρησιμοποιήσω προς όφελος της περιφέρειας όπου ζω και εργάζομαι εδώ και δεκαετίες.

Το ενδιαφέρον είναι ότι με τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα της Περιφέρειας - σε αντίθεση με αυτά  της Βουλής - έχουμε να κάνουμε με συγκεκριμένες πράξεις ή... παραλείψεις της δημόσια διοίκησης. Δεν χωράνε ούτε... "μουχαμπέτια" ούτε υπεκφυγές!

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη τους επικεφαλής επτά άλλων συνδυασμών -σε δήμους και περιφέρεια- που μου έκαναν ανάλογες προτάσεις! Ορισμένοι εξ αυτών είναι φίλοι μου και ελπίζω να παραμείνουν! 

Εύχομαι στο μέλλον να συνεργασθούμε ΟΛΟΙ για λύσεις σε προβλήματα ΟΛΩΝ. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος