Smiley face

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Προς ενημέρωση...

Aυτά ψιθυρίζονται από αντιπάλους κι αυτά απαντ(ω)άμε 
ξεκάθαρα και δυνατά στο συνδυασμό Τζιτζικώστα:

-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
"Γράφει στο φυλλάδιο ότι κατασκευάζει σιδηροδρομικό δίκτυο . Μόνο η ΤΡΕΝΟΣΕ κατασκευάζει σιδηροδρομικό δίκτυο.»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Δεν το κατασκευάζει η ΤΡΕΝΟΣΕ αλλά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Ούτε αυτό αποτυπώνεται σωστά! Ευθύνη της διοίκησης της Περιφέρειας είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης του έργου και όχι η κατασκευή του. ΠΟΥΘΕΝΑ δε λέγεται ότι το έργο κατασκευάζεται από τις υπηρεσίες της ΠΚΜ

-ΕΡΓΟ Ν.ΣΑΝΤΑ (οδικό δίκτυο)
"Το έργο καθυστέρησε να ξεκινήσει . Υπάρχουν προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις και τον Ανάδοχο. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μη γίνει αποδεκτή η ένταξη του έργου στα ΕΣΠΑ. Μπορούσε να διευθετηθεί εγκαίρως το ζήτημα με πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Αλλά η περιφέρεια κεντρικής δεν τη ζήτησε"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το έργο ξεκίνησε αλλά διακόπηκε γιατί υπάρχει πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις (καθυστέρηση εκδίκασής τους από τη δικαιοσύνη). Μόλις άλλαξε ο νόμος κατατέθηκε από την Περιφέρεια αίτημα στο υπουργικό συμβούλιο και εκδόθηκε απόφαση υπουργικού συμβουλίου για την επίσπευση εκδίκασης των απαλλοτριώσεων. Το έργο είναι ενταγμένο ΣΤΟ ΕΣΠΑ και όχι «ΣΤΑ ΕΣΠΑ» και με πρωτοβουλία Τζιτζικώστα θα περάσει ως έργο - γέφυρα στη νέα προγραμματική περίοδο. Δεν κινδυνεύει με απένταξη και θα υλοποιηθεί κανονικά.

-ΕΡΓΟ ΠΟΤΙΔΑΙΑ – ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑ (οδικό δίκτυο)
Έπρεπε ήδη να έχει τελειώσει, καρκινοβατεί.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το πρώτο τμήμα του έργου ολοκληρώθηκε και παραδίδεται στην κυκλοφορία αύριο 16-5-2014, όπως είχε δεσμευτεί η διοίκηση της Περιφέρειας πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

-ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΡΓΟ Κ16 (κόμβος λαχαναγοράς) ΔΟΥΛΕΥΕΙ
"Ξεμπλόκαρε με παρέμβαση του υπουργείου υποδομών. Μόνο με από μηχανής θεούς συνεχίζονται κάποια έργα στη Θεσσαλονίκη".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ :Ξεμπλόκαρε και υλοποιείται κανονικά με πρωτοβουλία των υπηρεσιών της ΠΚΜ και τη συνεργασία του υπουργείου Υποδομών. Έργα με από μηχανής θεούς δεν υλοποιούνται

-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
"Τα προβλήματα από τη ελλιπή συντήρηση του οδικού δικτύου είναι εμφανή. Οι δρόμοι στο νομούς Κιλκίς και Σερρών είναι γεμάτοι λακκούβες . Τα αυτοκίνητα καταστρέφονται και συχνά προκαλούνται ατυχήματα από την κακή κατάσταση του οδοστρώματος. Εδώ και 4 χρόνια δεν έχει γίνει κανένα έργο συντήρησης γιατί δεν βρήκαν κονδύλια".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η Περιφέρεια λειτουργεί με 70% μείωση στον τακτικό της προϋπολογισμό. Με όσους πόρους δίνονται από την κυβέρνηση, λειτουργούν εργολαβίες σε όλους τους νομούς και γίνεται ότι καλύτερο μπορεί να επιτευχθεί. Με πρωτοβουλία Τζιτζικώστα μάλιστα η ΠΚΜ εξασφάλισε για φέτος 15 εκατομμύρια ευρώ για τη συντήρηση του οδικού δικτύου και υπάρχουν ήδη οι δημοπρασίες για να ξεκινήσουν τα νέα έργα συντήρησης σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της ΠΚΜ, πέραν των τακτικών εργασιών συντήρησης που πραγματοποιούνται από τους υφιστάμενους πόρους.

-ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
"Οι μισοί σηματοδότες της πόλης ανήκουν στην Περιφέρεια. Δεν υπάρχουν λάμπες για να αντικατασταθούν οι κατεστραμμένες. Δεκάδες σηματοδότες δεν λειτουργούν".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Υπάρχει εργολαβία και αντικαθιστά τις βλάβες μέσα σε 48 ώρες

-ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΟΜΒΩΝ
"Ελλιπής έως μηδαμινός. Προβληματική κατάσταση σε όλο το δίκτυο".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Μεγάλο πρόβλημα με τις κλοπές καλωδίων. Υπάρχουν εργολαβίες που αντικαθιστούν τα κλεμμένα καλώδια διαρκώς, στο μέτρο του δυνατού. Έχει ζητηθεί από την Αστυνομία να εντείνει τους ελέγχους για να σταματήσουν οι κλοπές χαλκού που δημιουργούν και το πρόβλημα συσκότισης.

-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
"Το έργο δεν προχώρησε με ευθύνη της Π.Κ.Μ και της αντιπεριφέρειας Πέλλας
Το εξαγγέλλουν και πάλι ενώ θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το έργο δεν εντάχθηκε γιατί δεν ήταν ώριμες οι μελέτες με ευθύνη της τότε κυβέρνησης. Με χρήματα της ΠΚΜ ολοκληρώθηκαν οι μελέτες του έργου και έχουμε ήδη δέσμευση από το Υπουργείο Υποδομών ότι θα ενταχθεί ως ενιαίο έργο στο νέο ΕΣΠΑ

-ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΡΜΗΣ -ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
"Το έργο είναι του Δήμου Πολυγύρου εντάχτηκε σε χρηματοδότηση πριν το 2010 . Η Π.Κ.Μ δεν έχει σχέση με αυτό αλλά το παρουσιάζουν για δικό τους έργο".
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Το έργο είναι Θέρμη - Γαλάτιστα, κάποιοι δεν ξέρουν καν σε ποιο έργο αναφέρονται. Από το Δεκέμβριο του 2013 τα υπουργεία Ανάπτυξης και Υποδομών ζήτησαν από τη διοίκηση της Περιφέρειας το έργο να ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Κεντρικής Μακεδονίας κάτι που έγινε αποδεκτό. Σε συνεργασία με την Εγνατία ΑΕ που είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου, γίνεται ότι καλύτερο προκειμένου να τελειώσει το συντομότερο και να παραδοθεί προς χρήση στους πολίτες θα έπρεπε όλοι οι υποψήφιοι Περιφερειάρχες να γνωρίζουν πως η Περιφέρεια έχει πλέον διπλό ρόλο : Αφενός να υλοποιεί τα έργα που έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ από τις υπηρεσίες της και αφετέρου να διοικεί όλα τα έργα του ΕΣΠΑ που είναι ενταγμένα στο Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα μέσα από τη Διαχειριστική Αρχή. Και αυτό κάνει η σημερινή διοίκηση σε στενή συνεργασία με όλους τους φορείς που έχουν ενταγμένα έργα. Γι΄ αυτό και το πρόγραμμα τρέχει γρήγορα και αυξάνεται η απορροφητικότητα

- ΕΡΓΑ ΚΙΛΚΙΣ ( ανάπλαση ιστορικού κέντρου , ανακατασκευή καπναποθήκης αυστροελληνικής και φεστιβάλ κουκλοθέατρου ) τα έργα εντάχτηκαν σε χρηματοδότηση πριν το 2010 και εκτελέστηκαν από το δήμο Κιλκίς χωρίς συμμετοχή από την Π.Κ.Μ. Στο φυλλάδιο τους τα παρουσιάζουν ως έργα δικά τους"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Επαναλαμβάνουμε πως θα έπρεπε όλοι οι υποψήφιοι Περιφερειάρχες να γνωρίζουν πως η Περιφέρεια έχει πλέον διπλό ρόλο : Αφενός να υλοποιεί τα έργα που έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ από τις υπηρεσίες της και αφετέρου να διοικεί όλα τα έργα του ΕΣΠΑ που είναι ενταγμένα στο Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα μέσα από τη Διαχειριστική Αρχή. Και αυτό κάνει η σημερινή διοίκηση σε στενή συνεργασία με όλους τους φορείς που έχουν ενταγμένα έργα. Γι΄ αυτό και το πρόγραμμα τρέχει γρήγορα και αυξάνεται η απορροφητικότητα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος