Smiley face

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Γιατί Μελινα;


Δεν το σκέφτηκα πολύ αυτή τη φορά. Αντίθετα στο παρελθόν αρνήθηκα πολλές φορές όσες κι αν το παίδεψα. 

Το μόνο που είδα μπροστά μου είναι τα χαλάσματα του τόπου μου και ότι άνθρωποι σαν κι έμενα που δουλεύουν μια ζωή θα πρέπει να τα μαζέψουν, γιατί δεν θα το κάνει κάποιος άλλος! Χωρίς επιμερισμούς ευθυνών, γκρίνιες, αντιπαραθέσεις και μεγαλοστομίες. Χόρτασα απ αυτά.


Διεκδικώ κι εγώ τη ψήφο των συμπολιτών μου γιατί με ξέρουν και γιατί με εμπιστεύονται. Το κυριότερο είναι ότι κι εγώ τους ξέρω και τους εμπιστεύομαι.
Ξέρω την εργατικότητα και αποφασιστικότητα όλων μας,, μπροστά στα δύσκολα. 
Τη γενναιότητα που έχουν χιλιάδες οικογένειες να μεγαλώνουν παιδιά σε έναν κόσμο που δεν είναι φτιαγμένος γι αυτά.
Ξέρω ότι προσπάθησαν να εργαστούν σκληρά αλλά απαξιώθηκαν από συστήματα, κόμματα, τσιράκια, παρατρεχάμενους και λαμόγια. Αυτοι οι λογοι εμενα μου φθάνουν…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Μελίνα Καραπαναγιωτίδου - Δημοσιογράφος